Jít na firemní večírek není vždy pro všechny zaměstnance příliš lákavé. Nicméně je potřeba dodat, že se jedná o jistou společenskou povinnost, a ten, kdo se nechce své firmě anebo šéfovi zprotivit, by ji měl rozhodně absolvovat, byť tak třeba učiní se zaťatými zuby a na místo dorazí v poněkud pochmurné náladě. Nicméně přítomnost každého zaměstnance se počítá.
O to těžší úkol je organizace firemního večírku pro zaměstnance, který ho dostane za úkol. Problém je totiž v tom, že se nikdy nezavděčíte všem, a to i v případě, že byste se postavili na hlavu. Nejenže je potřeba počítat s tím, že už tak na místo dorazí několik zaměstnanců ve špatné náladě, zkrátka proto, že by tou dobou chtěli být někde úplně jinde, ale je potřeba vzít v potaz i to, že mnoho lidí bude mít o takovém večírku naprosto rozdílné představy. Takže úkol je vlastně jasný – zorganizovat večírek tak, aby se pokud možno líbil co největšímu počtu lidí, a také vedení firmy.
Jak to ovšem udělat tak, aby tento už tak nešťastný organizační úkol neměl zároveň i nešťastný konec? Ideální je, vsadit na obecně oblíbenou zábavu. Musíte zkrátka zvolit takový typ zábavy, kterým oslovíte pokud možno co nejširší počet zúčastněných lidí, a kterou zároveň nikoho z přítomných neurazíte.
Dobrou volbou v tomto případě může být třeba zařazení kouzelnické show. Kouzelníky totiž všichni již od útlého věku milují a jedná se o zábavu, která jednoznačně nikomu nebude vadit. Tím spíše, pokud si vyberete takového kouzelníka, který umí s lidmi pracovat. Na to si dejte dobrý pozor. Je nutné, aby uměl lidi zaujmout, aby strhnul jejich pozornost a dobře se u jeho vystoupení bavili. Musí být tedy přirozeně dobrým řečníkem, musí být empatický a také dostatečně flexibilní na to, aby svůj program pružně přizpůsobil aktuálnímu vývoji situace. Takže pokud najdete zručného kouzelníka, který umí zároveň dobře pracovat s lidmi, tak máte vyhráno.